top

Cum vă putem ajuta?



Întrebări frecvente

Comenzi
Cum să verificați starea comenzii dumneavoastră?
Veți fi notificat prin e-mail cu privire la modificarea statusului comenzii dumneavoastră. De asemenea, puteți verifica starea comenzii dumneavoastră în contul dumneavoastră de utilizator.
Care este termenul de livrare?
În general, comanda dvs. este trimisă în termen de 24h de la data plasării comenzii. În alte cazuri, comanda poate fi realizată între 1 și 3 zile lucrătoare. Timpul de livrare este între 2 și 5 zile lucrătoare din momentul realizării și preluării coletului de către curier.
Emiteți facturi pe firmă?
Nu, în prezent nu emitem facturi pe firmă.
Expediere și livrare
Care sunt metodele de livrare?
Noi îndeplinim comenzile prin expediere.
Care este costul transportului?
Costurile de expediere depind de transportator, de metoda de plată și de valoarea comenzii.
Metode de plată
Care sunt metodele de plată?
Oferim o opțiune de plată în avans (PayU) sau plata la livrare.
Cum pot schimba metoda de plată?
Vă rugăm să contactați Centrul nostru de servicii pentru clienți la [email protected] sau la +40 37 170 1420.
Retur și schimb
Unde pot găsi formularul de returnare?
Formularul de retur este atașat la fiecare colet împreună cu comanda.
Coduri de reducere
Unde pot introduce codul meu de reducere?
Puteți introduce codul de reducere într-un câmp special în a doua etapă a comenzii "Rezumat și plată".
Dimensiuni
Cum se măsoară pantofii?
Veți găsi un tabel corespunzător în fișa produsului. Citiți instrucțiunile de măsurare.
Carduri cadou
Cum pot obține cardul meu cadou?
Cardul dvs. cadou vă va fi trimis în format electronic la adresa de e-mail furnizată în comandă.
Alocarea fondurilor pentru cardul cadou în contul dvs.
Dacă sunteți un utilizator autentificat, puteți atribui fondurile din cardul cadou în contul dvs.
Reclamații
Cum pot depune o reclamație?
Dacă considerați că produsul dumneavoastră este defect, depuneți o reclamație prin intermediul formularului nostru.
Contact
Caut adresa firmei
Există două tipuri de adrese, care ar putea să vă intereseze: adresele magazinelor de outdoor și adresa de corespondență.
Cum să ne contactați?
Puteți scrie la [email protected] sau suna la numărul de telefon +40 37 170 1420.
Unde pot trimite returul/reclamația?
Trimiteți coletele la adresa: Destinatar: Paxy – Snap Outdoor, Str. Ogorului 3G (depozit FAN Courier), 410554 Oradea.

Aveți încă îndoieli?

Sunați la serviciul nostru pentru clienți.

+40 37 170 1420

Lun - Vin 9:00 – 17:00


Puneți o intrebare
Întrebare referitoare la produs
Site-ul web este protejat de sistemul reCAPTCHA și de Politica de confidențialitate Google , precum și de Termenii și condițiile serviciilor.

"