top

REGULAMENTUL MAGAZINULUI DE INTERNET 8a.ro din data de 19.09.2022

Magazinul de internet 8a.ro care funcționează la adresa   https://www.8a.ro   este o pagină administrată de:
Snap Outdoor Sp. z o. o. cu sediul social în Gliwice 44-141, ul. Bojkowska 92C, CIF 648-275-38-00, REGON 241948347, BDO 000002883, înscrisă în registrul întreprinzătorilor din Registrul Național Judiciar ținut de Judecătoria Gliwice, Secția a X-a Comercială a Registrului Național Judiciar sub numărul KRS 0000385760, cu un capital social de 18 805 000,00 PLN.
Adresa poștală: 8a.ro / Snap Outdoor Sp. z o. o., Panattoni Park Gliwice III/budynek 4, 92C ul. Bojkowska, 44-141 Gliwice
Adresa de e-mail: [email protected]
Numărul de telefon: +48 (32) 706 14 10

§ 1

Glosar

În sensul prezentului regulament, se aplică următoarele definiții:

  1. CONSUMATOR o persoană fizică care efectuează cu un întreprinzător o acțiune juridică care nu este direct legată de activitatea sa comercială sau profesională
  2. CUMPĂRĂTOR înseamnă un consumator care încheie un contract de vânzare în Magazinul Online 8a.ro; cumpărătorul este, de asemenea, un utilizator de servicii.
  3. VÂNZĂTOR înseamnă un întreprinzător care administrează magazinul online care face obiectul acestor termeni și condiții, și anume societatea Snap Outdoor Sp. z o. o. o. cu sediul social în Gliwice 44-141, ul. Bojkowska 92C, CIF 648-275-38-00, REGON 241948347, BDO 000002883, înscrisă în registrul întreprinzătorilor din cadrul Registrului Național Judiciar ținut de Judecătoria Gliwice, Secția a X-a Comercială a Registrului Național Judiciar sub numărul KRS 0000385760, cu un capital social de 18 805 000,00 PLN; vânzătorul este și furnizor de servicii.
  4. BUNURI înseamnă toate bunurile mobile corporale oferite spre vânzare în Magazinul Online 8a.ro.
  5. COMANDĂ înseamnă o declarație de intenție a cumpărătorului, bazată pe drepturile consumatorului, care vizează în mod direct încheierea unui contract de vânzare. Această declarație trebuie să conțină, în special, tipul și numărul de bunuri.
  6. COȘ DE CUMPĂRĂTURI înseamnă o aplicație IT disponibilă pe site-ul web al vânzătorului www.8a.ro care permite plasarea comenzii. Cu ajutorul coșului de cumpărături, cumpărătorul indică bunurile și cantitățile, calculează valoarea totală a comenzii și costurile de livrare.
  7. CONTRACT DE VÂNZARE Contract de drept civil în temeiul căruia vânzătorul - întreprinzătoru - se obligă să transfere proprietatea bunurilor către cumpărător și să livreze bunurile, iar cumpărătorul se obligă să preia bunurile și să plătească prețul către vânzător.
  8. CONTRACT ÎNCHEIAT LA DISTANȚĂ înseamnă orice contract încheiat între vânzător (întreprinzător) și cumpărător (consumator) printr-un sistem organizat de contractare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractului.
  9. BIROUL ÎNTREPRINZĂTORULUI locul de desfășurare a afacerilor care sunt imobile în care vânzătorul - Snap Outdoor Sp. z o.o. cu sediul social în Gliwice - își desfășoară activitatea comercială în mod permanent:
    • ul. Bojkowska 92C, 44-141 Gliwice
    • ul. Witkiewicza 6, 44-100 Gliwice (magazinul staționar 8a.pl)
    • ul. Batorego 39, 02-591 Varșovia (magazinul staționar 8a.pl)
    • ul. Strzelców Bytomskich 3, 40-310 Katowice (magazinul staționar 8a.pl)
    • ul. Żubra 1, 01-066 Varșovia (magazinul staționar 8a.pl)
    • ul. Oławska 35, 50-124 Wrocław (magazinul staționar 8a.pl)
  10. PURTĂTOR PERMANENT înseamnă un material (hârtie, CD/DVD, memory stick, hard disk, card de memorie etc.) sau un instrument (poșta electronică - e-mail, SMS/MMS etc.) care permite utilizatorului să trimită un mesaj către dispozitiv. Hard disk-ul (e-mail, SMS/MMS, etc.) permite cumpărătorului sau vânzătorului să stocheze informații care îi sunt adresate personal într-un mod care să le facă accesibile pentru referințe viitoare, pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor informațiilor și care să permită reproducerea neschimbată a informațiilor stocate. Suportul permanent permite reproducerea nealterată a informației stocate - adică fără intervenția creatorului informației. Mediul permanent nu este un site web.
  11. CONȚINUT DIGITAL înseamnă date produse și livrate în format digital.
  12. SERVICIU ELECTRONIC înseamnă prestarea unui serviciu furnizat de un furnizor de servicii la distanță (fără prezența simultană a părților), prin transmiterea de date la cererea individuală a destinatarului, transmise și primite prin intermediul unui echipamente de prelucrare electronică, inclusiv compresie digitală, și de stocare a datelor, care sunt transmise, primite sau transmise în întregime prin intermediul unei rețele de comunicații de date în sensul legii din 16 iulie 2004. -Legea telecomunicațiilor.
  13. FURNIZOR DE SERVICII înseamnă întreprinzătorul care administrează magazinul online care face obiectul acestor termeni și condiții, adică Snap Outdoor Societate cu răspundere limitată cu sediul social în Gliwice (44-141) la adresa ul. Bojkowska 92C, CIF 648-275-38-00, REGON 241948347, înscrisă în Registrul întreprinzătorilor din Registrul Național Judiciar ținut de Judecătoria Gliwice, Secția a X-a Comercială a Registrului Național Judiciar sub numărul KRS 0000385760, cu un capital social de 18 805 000,00 PLN; furnizorul de servicii poate fi în același timp și vânzător.
  14. BENEFICIAR DE SERVICII înseamnă o persoană fizică care utilizează serviciul furnizat de furnizorul de servicii prin mijloace electronice; beneficiarul de servicii poate fi în același timp și cumpărător.
  15. ADRESAT partea desemnată de client ca fiind responsabilă pentru primirea coletului.
  16. CARD DE CADOU 8a.ro înseamnă un voucher electronic multifuncțional cu un cod unic de activare emis de către Magazinul Online 8a.ro la purtător, care dă dreptul fiecărui deținător al voucherului să îl răscumpere la Magazinul online 8a.ro.
  17. GARANȚIE înseamnă un angajament voluntar al producătorului, dat pe baza unei declarații de garanție, care definește obligațiile sale și drepturile cumpărătorului (consumatorului), în cazul în care bunurile nu au caracteristicile specificate în această declarație. Garanția oferă un temei juridic pentru a solicita răspunderea garantului pentru bunurile defecte.
  18. RECLAMAȚII înseamnă un mijloc de invocare a răspunderii de către un consumator în legătură cu un defect fizic (neconformitate cu contractul) sau juridic al bunurilor achiziționate, astfel cum este definit în dispozițiile Codului civil.
  19. CODUL CIVIL înseamnă Legea din data de 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial 1964 nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).

§ 2

Termeni și condiții pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice

  1. Conținutul acestui regulament definește principiile de realizare a vânzărilor de bunuri la distanță de către Snap Outdoor Sp. z o.o. cu sediul social în Gliwice, precum și utilizarea de către clienți a magazinului de internet 8a.ro și a serviciilor oferite prin intermediul acestuia prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică.
  2. Conținutul acestui paragraf din regulament constituie regulamentul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice, așa cum este menționat în articolul 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice (Monitorul Oficial, nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare).
  3. Magazinul online 8a.ro publică informații despre oferta sa pe site-ul https://www.8a.ro prin intermediul internetului și furnizează următoarele servicii în format electronic - în conformitate cu prezentul regulament:
    • permite cumpărarea de produse din magazinul online 8a.ro prin intermediul coșului de cumpărături,
    • Permite înregistrarea unui cont de client și adăugarea de produse la așa-numita "listă de dorințe",
    • Permite rezervarea de bunuri pentru a le livra direct la sediile comerciale selectate, prin intermediul unui coș de comenzi,
    • Permite postarea de opinii despre bunuri în baza de date a magazinului online 8a.ro pe baza principiilor specificate la articolul 9 din Regulament,
    • permite abonarea la un buletin informativ care conține informații comerciale,
  4. Utilizarea serviciilor furnizate pe cale electronică de către furnizorul de servicii este condiționată de îndeplinirea unor cerințe tehnice minime, cum ar fi:
    • Internet Explorer versiunea 7.0 sau o versiune mai recentă cu suport integrat pentru ActiveX, JavaScript și cookie-uri sau
    • Mozilla Firefox versiunea 3.0 sau o versiune mai recentă cu suport integrat pentru applet-uri Java, JavaScript și cookie-uri
    • rezoluție a ecranului de 1024 Ã - 768 pixeli sau mai mare
  5. Furnizorul de servicii utilizează cookie-uri pentru a colecta informații legate de utilizarea Magazinului Web 8a.ro de către utilizator, pentru a menține sesiunea de conectare a utilizatorului și pentru a ține statistici privind modul în care sunt vizualizate subpaginile Magazinului Web 8a.ro
  6. Utilizatorul poate șterge sau bloca cookie-urile în orice moment prin intermediul opțiunilor disponibile în browserul său web. Pentru informații mai detaliate despre modul în care sunt stocate modulele cookie și cum pot fi accesate pe dispozitivul dumneavoastră, vă rugăm să consultați Politica privind modulele cookie disponibilă la https://8a.ro/politica-cookies
  7. Contractul privind furnizarea serviciilor prin mijloace electronice se încheie în momentul completării și confirmării de către Beneficiar a formularului relevant (înregistrare/trimitere/feedback/newsletter) aflat pe site-ul magazinului.
  8. Contractul este întotdeauna încheiat pentru o perioadă de timp nespecificată și poate fi reziliat de oricare dintre părți în orice moment și fără a oferi motive, sub rezerva păstrării drepturilor dobândite de cealaltă parte înainte de reziliere și a dispozițiilor de la articolul 2.9 din Regulament.
  9. Un beneficiar care a înregistrat un cont de client la furnizorul de servicii reziliază contractul de servicii în mod electronic prin transmiterea unei cereri de anulare a contului de client. Clientul reziliază contractul de servicii în mod electronic în ceea ce privește abonamentul la "newsletter", furnizând furnizorului de servicii adresa de e-mail la care se referă abonamentul și trimițând o cerere de anulare a abonamentului. Furnizorul de servicii elimină contul și/sau adresa de e-mail a clientului înregistrat din lista de abonați, fără întârziere nejustificată.

§ 3

Termeni și condiții de vânzare

  1. Toate prețurile produselor din magazinul online 8a.ro sunt exprimate în lei românești (RON) și includ toate taxele, cum ar fi TVA, taxe vamale.
  2. Prețurile produselor afișate pe site-ul magazinului online 8a.ro nu includ costurile de transport.
  3. În cazul în care bunurile sunt disponibile în diferite variante (de exemplu, mărime, capacitate, lungime, finisaj etc.), prețurile pot fi diferite, în funcție de varianta aleasă. În acest caz, prețurile pentru opțiunile individuale sunt enumerate în mod clar și precis. Aceste prețuri sunt vizibile atunci când adăugați articolul în coșul de cumpărături.
  4. În coșul de cumpărături, beneficiarul alege forma de livrare și metoda de plată. Informațiile afișate în coșul de cumpărături cu privire la valoarea totală a comenzii includ orice costuri suplimentare pentru transport, livrare sau expediere sau orice alte costuri.
  5. Magazinul online 8a.ro își rezervă dreptul de a aduce modificări atât la prețurile bunurilor oferite de furnizorul de servicii, cât și la taxele de livrare a bunurilor către client. Drepturile persoanelor care au plasat o comandă online sau au încheiat un contract de vânzare înainte de oricare dintre modificările de preț menționate mai sus nu sunt afectate de astfel de modificări.
  6. Pentru ca un contract de vânzare să fie încheiat în mod valabil, trebuie:
    • să submiteți comanda online, adică pe site-ul magazinului prin intermediul coșului de cumpărături,
    • să confirmați că sunteți conștienți de faptul că plasarea unei comenzi implică obligația de a efectua o plată prin activarea butonului (link de activare) "Salvează comanda" în ultima etapă a coșului de cumpărături,
  7. Întreprinzătorul trimite un mesaj la adresa de e-mail a cumpărătorului, în care îi oferă clientului informații clare și fără echivoc cu privire la comanda plasată, în special:
    • principalele caracteristici ale mărfurilor, în măsura în care acest lucru este adecvat tipului lor,
    • prețul total, inclusiv taxele, orice taxe suplimentare pentru transport, livrare sau poștă,
    • informațiile furnizate în formularul de livrare: adresa și datele de contact pentru a permite livrarea corectă a bunurilor comandate.
  8. Cumpărătorul poate fie să plaseze o comandă online, fără a fi necesară o înregistrare permanentă a comenzii în baza de date a magazinului, fie să înregistreze un cont de client, în care sunt stocate informațiile de bază din formularul de comandă, astfel încât să nu mai fie nevoie să le introducă din nou în viitor. Înregistrarea unui Cont de client oferă, de asemenea, Beneficiarului următoarele:
    • posibilitatea de a verifica online soarta livrării,
    • vedeți istoricul comenzilor,
    • posibilitatea de a utiliza instrumentul funcțional "Lista mea de dorințe",
  9. Pentru a înregistra un Cont de Client, este necesar să completați formularul disponibil la https://8a.ro/customer/account/create/ În calitate de utilizator înregistrat, puteți oricând să vă modificați datele salvate sau să le ștergeți definitiv.
  10. Cumpărătorul poate plasa o comandă prin telefon, această formă de acceptare a comenzii creând automat un cont de client în magazin. A doua teză din secțiunea 9 se aplică în mod corespunzător.
  11. La livrarea bunurilor, vânzătorul furnizează cumpărătorului o factură în format electronic. La cererea cumpărătorului, vânzătorul emite o factură pe suport de hârtie. Pentru a primi o factură pe suport de hârtie, cumpărătorul trebuie să trimită întotdeauna un e-mail la adresa: [email protected].
  12. Factura în format electronic este trimisă la adresa de e-mail pe care cumpărătorul o furnizează în timpul înregistrării sau atunci când plasează o comandă fără înregistrare. În cazul în care cumpărătorul dorește să schimbe adresa de primire a facturilor electronice, acesta trebuie să trimită întotdeauna un e-mail la adresa: [email protected].
  13. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea datelor din factură furnizate de cumpărător.
  14. În momentul livrării, vânzătorul livrează bunurile prin transferul posesiei fizice sau al controlului asupra bunurilor către cumpărător, fără întârzieri nejustificate, după încheierea contractului, dar nu mai târziu de 30 de zile de la încheierea contractului. Locul de îndeplinire este adresa furnizată de cumpărător ca adresă de livrare a bunurilor comandate.
  15. Timp de expediere preconizat pentru pachetul care conține bunurile comandate este de:
    • 2 până la 4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în cazul în care cumpărătorul a ales plata la livrare,
    • 2 până la 4 zile lucrătoare de la primirea plății pentru comanda confirmată, în cazul în care cumpărătorul a selectat plata în avans într-un cont bancar ca metodă de plată.
  16. Timpul de livrare preconizat este între 2 și 4 zile din ziua următoare expedierii, în funcție de metoda de livrare aleasă. Termenul total și maxim de livrare a bunurilor nu trebuie să depășească 6 zile de la data încheierii contractului și în niciun caz nu poate fi depășit termenul prevăzut la alineatul 12.
  17. Alineatele 12 și 13 nu se aplică contractelor de vânzare în cazul în care perioada de livrare este critică din cauza oricăror circumstanțe care însoțesc încheierea contractului sau în cazul în care cumpărătorul informează vânzătorul, înainte de încheierea contractului, că livrarea înainte sau în termen de o anumită perioadă este critică. Vânzătorul are dreptul de a refuza executarea contractului dacă livrarea în termenul specificat de cumpărător nu este posibilă. În astfel de cazuri, în cazul în care vânzătorul refuză să livreze bunurile sau nu livrează bunurile în perioada de timp convenită cu cumpărătorul în conformitate cu alineatul 13, cumpărătorul are dreptul de a rezilia imediat contractul.
  18. După rezilierea contractului, vânzătorul va rambursa, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la rezilierea contractului, orice sumă plătită în conformitate cu termenii și condițiile contractului.

§ 4

Forma și termenul plăților

  1. Cumpărătorul are opțiunea de a efectua plata pentru bunurile comandate, la alegerea sa:
    • prin intermediul operatorului sistemului de plăți PayU:
      PayU SA cu sediul în Poznań, ul. Grunwaldzka 186, înscrisă în registrul întreprinzătorilor din Registrul Național Judiciar ținut de Judecătoria Poznań, Nowe Miasto și Wilda în Poznań, Secția a VIII-a Comercială a Registrului Național Judiciar sub numărul KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495, REGON 300523444, capital social de 4,944,000.00 PLN (vărsat integral).
    • ramburs la livrare, în cazul în care suma datorată este colectată de poștaș sau curier în momentul livrării bunurilor.
    • cu un card cadou 8a.ro achiziționat din Magazinul online 8a.ro sau obținut de la o terță parte.
      Reguli de utilizare a cardurilor cadou 8a.ro sunt stabilite în Anexa 1 la Termeni și Condiții.
  2. Toate mijloacele de plată acceptate sunt indicate în mod clar la începutul procesului de comandă (în coșul de comandă).
  3. Cumpărătorul este obligat să efectueze plata pentru comanda plasată:
    • în termen de 96 de ore de la plasarea comenzii, în cazul în care se alege plata prin transfer bancar tradițional sau prin card cadou.
    • în termen de 36 de ore de la plasarea comenzii, dacă alegeți plata rapidă PayU.
    • la primirea comenzii, în cazul în care se alege plata la livrare.
    În cazul în care aceste termene nu sunt respectate, comanda poate fi anulată.

§ 5

Forma de livrare

  1. Mărfurile comandate vor fi livrate cumpărătorului la alegerea acestuia:
    • prin Fan Courier;
  2. Livrarea bunurilor este limitată la zona României și are loc la adresa indicată de cumpărător în comanda confirmată.

§ 6

Costul livrării bunurilor

  1. Costul livrării bunurilor este suportat de către cumpărător, în conformitate cu listele de prețuri prevăzute la articolul 6 alineatul 3 din Termeni și condiții. În cazul în care prețul total al bunurilor comandate de cumpărător depășește sumele indicate în listele de prețuri de mai jos (Costuri de livrare - GRATUIT!), cumpărătorul va fi scutit de obligația de a plăti costurile de livrare.
  2. Costurile de livrare vor fi suportate de cumpărător.
  3. Costul de livrare depinde de prețul total al bunurilor comandate, de forma de livrare și de forma de plată. Costul final de livrare este calculat în prima etapă a procesului de comandă online (în coșul de comandă).

     

    Greutatea și dimensiunile livrării nu afectează prețul de livrare!

     

    Fan Courier
    Prețul total al bunurilor comandate Costul de livrare
    Plată în avans Plată ramburs (la livrare)
    0 - 249,99 Lei 18,90 Lei
    18,90 Lei
    ≥ 250 Lei 0 Lei
    0 Lei

§ 7

Reclamații ale consumatorilor

  1. Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru conformitatea bunurilor cu contractul de vânzare, în cadrul domeniului de aplicare definit de Codul civil. În conformitate cu principiul general, vânzătorul este răspunzător față de consumator pe baza principiilor stabilite în Codul civil, dacă bunurile vândute prezintă un defect fizic sau juridic, a cărui descriere detaliată poate fi găsită în Codul civil în secțiunea intitulată Garanția pentru defecte de la art. 556 la art. 576 din Codul civil.
  2. În cazul în care se constată că bunurile nu sunt conforme cu contractul înainte de expirarea perioadei de răspundere a vânzătorului, adică doi ani de la livrarea bunurilor, consumatorul este obligat să informeze vânzătorul despre această situație, la propria sa discreție:
    1. prin completarea unui formular de reclamație disponibil online la https://8a.ro/complaint/form ;
    2. prin trimiterea sau predarea în persoană a notificării la adresa poștală a sediului social sau a spațiilor comerciale;
    3. prin trimiterea notificării la o adresă de e-mail;
    4. oral în procesul-verbal la sediul social sau la sediul de afaceri;
  3. Prin completarea formularului de reclamație menționat la pct. a), consumatorul va primi, la adresa de e-mail indicată, o notificare de reclamație în format .pdf, care, după imprimare și semnare, trebuie să fie înmânată întreprinzătorului.
  4. Pentru notificările menționate la literele (b), (c), consumatorul poate utiliza modelul din anexa 3 la Termeni și condiții, dar acest lucru nu este obligatoriu. Consumatorul poate depune orice altă notificare neechivocă pe un suport durabil, în care vor fi indicate cel puțin următoarele:
    • numele, prenumele și adresa persoanei care face plângerea,
    • numele, prenumele și adresa persoanei care face plângerea.
    • o descriere a bunurilor care fac obiectul reclamației, în măsura în care aceasta este adecvată tipului de bunuri (de exemplu, denumirea, producătorul, culoarea, dimensiunea),
    • o descriere a bunurilor care fac obiectul reclamației.
    • dovada de cumpărare a bunurilor revendicate,
    • o descriere a neconformității bunurilor și data la care defectul a devenit evident, precum și, dacă este cazul, circumstanțele care justifică reclamația,
    • numele reclamantului,
    • data plângerii,
    • data plângerii
    • semnătura persoanei care face reclamația,
    • în cazul în care reclamația este transmisă prin e-mail, consimte la prelucrarea adresei de e-mail a reclamantului de către întreprinzător.
  5. Pentru a permite vânzătorului să decidă dacă acceptă sau nu reclamația, consumatorul trebuie fie să returneze bunurile la sediul vânzătorului, fie să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta să le primească, fără întârzieri nejustificate, astfel încât vânzătorul să le poată inspecta sau să le returneze pentru o expertiză. Bunurile defecte trebuie să respecte cerințele de bază în materie de igienă. În cazul în care consumatorul are o pretenție valabilă, vânzătorul va rambursa costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea expresă a consumatorului alta decât forma de livrare obișnuită și general acceptabilă indicată în prealabil de vânzător, care ar presupune costuri mai mici).
  6. În cazul în care bunurile de consum nu sunt conforme cu contractul, cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau rezilierea contractului, cu excepția cazului în care vânzătorul înlocuiește bunul defect cu un bun fără defecte sau remediază defectul imediat și fără inconveniente nerezonabile pentru cumpărător. Această limitare nu se aplică în cazul în care bunul a fost deja înlocuit sau reparat de către vânzător sau dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui bunul cu un bun fără defect sau de a remedia defectul.
    În plus, consumatorul poate, în locul remedierii propuse de vânzător, să solicite o înlocuire sau, în locul înlocuirii, să solicite remedierea defectului, să dispună remedierea defectului, cu excepția cazului în care remedierea defectului în modul ales de cumpărător este imposibilă sau ar implica costuri nerezonabile în comparație cu modul propus de vânzător. Pentru a evalua dacă costurile sunt excesive, trebuie să se țină seama de valoarea bunurilor conforme, de natura și de gradul de neconformitate constatat, precum și de inconvenientul pentru consumator
    Prețul redus este proporțional cu prețul contractului în măsura în care valoarea bunurilor defecte rămâne în raport cu valoarea bunurilor fără defecte.
    Cumpărătorul nu poate renunța la contract dacă defectul este nesemnificativ.
  7. Desfășurarea de către vânzător a procedurii de reclamație nu se limitează:
    • dreptul reclamantului la asistență juridică gratuită, pe care orice consumator o poate obține, printre altele, de la mediatorii pentru consumatori municipali sau districtuali;
    • accesul la proceduri extrajudiciare de plângere și de recurs.
    Vânzătorul precizează că există posibilitatea soluționării extrajudiciare a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare online încheiate între consumatori și comercianți la nivelul UE, prin intermediul Platformei ODR, care oferă un punct de acces pentru consumatorii și comercianții care doresc să soluționeze pe cale extrajudiciară litigiile reglementate de Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013. Platforma ODR, care funcționează la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr, este un site web interactiv care poate fi accesat electronic și gratuit în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii.

§ 8

Returnarea bunurilor, exercitarea dreptului de retragere

  1. Sub rezerva excepțiilor menționate la articolul 8 alineatul (12), consumatorul au dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță pentru o perioadă de 14 (paisprezece) zile, fără a indica niciun motiv și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la articolul 8 alineatul (11).
  2. Perioada de retragere menționată la articolul 8 alineatul (1) expiră după paisprezece zile numărate din ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a bunurilor.
  3. Consumatorul informează întreprinzătorul, înainte de sfârșitul perioadei de retragere, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. În acest scop, consumatorul poate:
    • utilizați modelul de formular de retragere prevăzut în anexa 2; sau
    • face orice altă declarație neechivocă prin care își expune decizia de a se retrage din contract.
  4. Perioada de retragere menționată la articolul 8 alineatul (2) se respectă dacă consumatorul a trimis o declarație de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea acestei perioade.
  5. Sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozițiile prezentului articol revine consumatorului.
  6. Vânzătorul rambursează toate sumele primite de la consumator fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care este informat de decizia consumatorului de a se retrage din contract, inclusiv costurile de livrare a bunurilor. Vânzătorul va rambursa consumatorului costurile de livrare a bunurilor - costurile celei mai ieftine livrări obișnuite a bunurilor în conformitate cu estimarea costurilor din § 6 din Regulament.
  7. În cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși bunul de la consumator, acesta poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când primește bunul înapoi sau până când consumatorul a furnizat dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente se produce mai întâi.
  8. Returnarea plății se face de către vânzător folosind aceleași mijloace de plată ca și consumatorul cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres asupra unei metode diferite de returnare care nu implică niciun cost pentru consumator.
  9. Consumatorul trimite înapoi bunurile sau le predă vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să le primească, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care comunică vânzătorului decizia sa de a se retrage din contract. Termenul este respectat în cazul în care consumatorul trimite înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  10. Mărfurile returnate trebuie să fie într-o stare nealterată, cu excepția cazului în care modificarea a fost necesară în limitele unei examinări corespunzătoare a mărfurilor. Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea bunurilor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestora. Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă de la data la care intră în posesia fizică a bunurilor sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de consumator intră în posesia fizică a bunurilor și care este cauzată de o altă manipulare decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile sau funcționarea bunurilor.
  11. Consumatorul plătește numai costurile directe de returnare a bunurilor. Bunurile oferite spre vânzare în magazinul online 8a.ro, datorită naturii lor, pot fi trimise simplu prin poștă; costul returnării poate fi estimat de către consumator chiar înainte de încheierea contractului la distanță.
  12. Adresa la care trebuie să trimiteți înapoi pachetul cu produsele returnate poate fi găsită la acest link: https://8a.ro/faq/vreau-sa-fac-un-retur/.
  13. Vânzătorul nu prevede dreptul de retragere specificat în § 8 alineatele 1-11 în ceea ce privește contractele la distanță în următoarele cazuri:
    • pentru prestarea de servicii, în cazul în care întreprinzătorul a prestat serviciul în întregime cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către întreprinzător că își va pierde dreptul de retragere după prestarea serviciului de către întreprinzător,
    • în cazul în care obiectul prestației este un articol nerefabricat realizat conform specificațiilor consumatorului sau destinat să satisfacă nevoile personalizate ale consumatorului,
    • în cazul în care obiectul prestației este un produs perisabil sau cu termen de valabilitate scurt,
    • în cazul în care obiectul prestației este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
    • în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe informatice furnizate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul este deschis după livrare,
    • pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament.
  14. Fără a aduce atingere dreptului legal de reziliere a contractului, prevăzut în articolul 8, alineatul 1-13, vânzătorul oferă voluntar dreptul de returnare a produsului în termen de 30 de zile de la primirea acestuia. Termenul este respectat dacă consumatorul returnează bunurile împreună cu o declarație de exercitare a dreptului de reziliere înainte de expirarea perioadei de 30 de zile. Pentru exercitarea voluntară a dreptului de returnare (după expirarea termenului legal de 14 zile), este necesar ca consumatorul să nu fi utilizat produsul și să trimită produsul complet, în stare inițială și neafectată, fără murdărie sau deteriorări și în ambalajul original (dacă există unul). Dreptul voluntar de returnare nu limitează în niciun fel dreptul legal de reziliere a contractului, care rămâne intact. Până la expirarea termenului legal de reziliere a contractului se aplică exclusiv condițiile legale asociate acestui drept. Dreptul voluntar de returnare nu se aplică cardurilor cadou de la 8a.pl sau contractelor încheiate la distanță în cazurile prevăzute în articolul 8, alineatul 13.

§ 9

Postarea și schimbul de opinii în cadrul Magazinului online 8a.ro

  1. Furnizorul de servicii permite, ca parte a serviciilor furnizate electronic, postarea de opinii despre bunurile disponibile în oferta comercială a Magazinului Online 8a.ro.
  2. Postarea unei opinii este voluntară și implică consimțământul utilizatorului serviciului de a avea acces liber la conținutul opiniilor de către ceilalți utilizatori ai serviciului care navighează pe Magazinul Online 8a.ro și de către furnizorul de servicii. Avizele sunt publicate pe site-ul furnizorului de servicii, alături de descrierile bunurilor la care se referă, în termen de 7 zile de la postarea lor, pentru o perioadă nelimitată de timp.
  3. Opinile postate nu trebuie să aibă un conținut de natură ilegală, în special cel care constituie:
    • violarea oricăror drepturi ale unor terțe părți (inclusiv persoane juridice),
    • invocarea urii sau a violenței,
    • un conținut ofensiv, contrar legii, bunelor maniere și normelor sociale,
    • conflict cu interesele furnizorului de servicii (concurență neloială).
  4. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a nu publica integral sau parțial o opinie atunci când conținutul acesteia poate constitui o încălcare a prevederilor acestor Termeni și Condiții sau a legii aplicabile.

§ 10

Procedura de reclamație pentru serviciile furnizate pe cale electronică

  1. Furnizorul de servicii declară că se va strădui să asigure funcționarea pe deplin corectă și sigură a magazinului online 8a.ro și a serviciilor furnizate pe cale electronică.
  2. Informațiile despre nereguli, defecte sau întreruperi în funcționarea serviciilor pot fi raportate de către client la propria sa discreție:
    • prin trimiterea sau livrarea unei notificări în persoană la adresa poștală a sediului social sau a sediului operatorului;
    • prin trimiterea unei notificări la adresa poștală a sediului social sau a sediului operatorului.
    • prin trimiterea unei notificări la o adresă de e-mail;
  3. Beneficiarul poate da orice altă notificare neechivocă pe un suport durabil, care conține cel puțin:
    • numele, prenumele și adresa reclamantului,
    • o declarație privind neregula constatată, în măsura în care aceasta este adecvată tipului de neregulă și data la care a fost constatată,
    • data la care a fost depusă plângerea,
    • semnătura reclamantului.
    • semnătura reclamantului,
  4. În cazul în care beneficiarul serviciului trimite cererea prin e-mail, cu indicarea consimțământului pentru prelucrarea de către antreprenor a adresei de e-mail a solicitantului.
  5. Furnizorul de servicii se obligă să rectifice într-un termen rezonabil neregulile care au fost raportate de către beneficiarii serviciilor.

§ 11

Colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice

  1. Îndeplinirea obligației legale, vânzătorul informează că, în conformitate cu Legea din 11 septembrie 2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, în calitate de distribuitor de echipamente electronice și electrice, este obligat să preia gratuit de la cumpărător deșeurile de echipamente din gospodării la punctele de vânzare, care se află la adresele:
    • ul. Witkiewicza 6, 44-100 Gliwice,
    • ul. Batorego 39, 02-591 Varșovia,
    • ul. Strzelców Bytomskich 3, 40-310 Katowice,
    • ul. Żubra 1, 01-066 Varșovia,
    • ul. Oławska 35, 50-124 Wrocław.
  2. La punctele de vânzare menționate mai sus, returnarea deșeurilor de echipamente poate fi făcută dacă:
    • echipamentul uzat este de același tip și îndeplinește aceleași funcții ca și echipamentul vândut;
    • echipamentul uzat este complet (se consideră echipament uzat incomplet cel care nu conține componentele, subansamblele și consumabilele care sunt relevante pentru utilizarea prevăzută a echipamentului pentru care a fost proiectat și care făceau parte din echipamentul din care a fost derivat echipamentul uzat la data comercializării acelui echipament).
  3. În plus, vânzătorul informează că la punctul de vânzare situat la adresa:
    • ul. Strzelców Bytomskich 3, 40-310 Katowice (magazinul staționar 8a.ro), ul. Żubra 1, 01-066 Varșovia (magazinul staționar 8a.ro) și ul. Oławska 35, 50-124 Wrocław (magazinul staționar 8a.ro) sunt acceptate gratuit deșeurile de echipamente de la gospodării, niciuna dintre dimensiunile exterioare ale cărora nu depășește 25 cm, fără necesitatea de a cumpăra alte echipamentele casnice noi.
  4. Vânzătorul informează că, în calitate de distribuitor de echipamente electrice și electronice, atunci când furnizează cumpărătorului echipamente destinate gospodăriilor, este obligat să preia gratuit echipamentele casnice folosite la locul de livrare a acestor echipamente, cu condiția ca echipamentele folosite să fie de același tip și să îndeplinească aceleași funcții ca și echipamentele furnizate.
  5. Vânzătorul poate refuza să accepte deșeuri de echipamente care, din cauza contaminării lor, reprezintă o amenințare pentru sănătatea sau viața persoanelor care acceptă deșeurile de echipamente. Într-un astfel de caz, deținătorul de deșeuri de echipamente le predă unui colector de deșeuri de echipamente (un colector de deșeuri de echipamente care deține o decizie în în domeniul gestionării deșeurilor, care deține un permis de colectare a deșeurilor) sau un operator de instalație de manipulare/prelucrare a deșeurilor.
  6. În același timp, vânzătorul declară că este înregistrat ca producător de echipamente în sensul reglementărilor general aplicabile și că a fost înregistrat în baza de date privind produsele și ambalajele și gestionarea deșeurilor (BDO) cu numărul 000002883

§ 12

Informații GDPR

  1. În temeiul articolului 13 din Regulamentul (UE) 2016/678 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Jurnalul Oficial al UE.L 2016 nr. 119), (denumit în continuare "GDPR"), vânzătorul informează că: Operatorul datelor cu caracter personal este: Snap Outdoor Sp. z o. o. o. cu sediul social în Gliwice 44-141, ul.Bojkowska 92C, NIP 648-275-38-00, REGON 241948347, detalii de contact: +48 (32) 706 14 10; adresa de e-mail: [email protected]
  2. Politica de confidențialitate este disponibilă la https://8a.ro/politica-de-confidentialitate
    Politica privind cookie-urile este disponibilă la https://8a.ro/politica-cookies
    Clauzele de informare RODO sunt disponibile la adresa https://8a.ro/politica-de-confidentialitate
    Contactarea inspectorului de date cu caracter personal: [email protected]

§ 13

Dispoziții finale

  1. Informațiile despre Bunuri (în special descrierile acestora, parametrii tehnici, prețurile) plasate pe site-ul web al Magazinului online au fost traduse din versiunea lingvistică originală cu ajutorul unor algoritmi și software care utilizează inteligența artificială și nu constituie o ofertă în sensul Codului civil - acestea sunt considerate o invitație la încheierea unui contract.
  2. Vânzătorul nu este răspunzător pentru blocarea de către administratorii serverelor de poștă electronică a transmiterii mesajelor la adresa de e-mail indicată de cumpărător și pentru ștergerea și blocarea e-mailurilor de către software-ul instalat pe computerul utilizat de cumpărător.
  3. În aspectele care nu sunt reglementate în termenii și condițiile de utilizare, se aplică dispozițiile legislației poloneze, inclusiv Codul civil și dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014. (Monitorul Oficial 2014, poziția 827) și Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial 2002, nr. 144, poziția 1204).
  4. Toate denumirile de produse care apar pe site-ul magazinului Online 8a.ro sunt folosite în scop de identificare și pot fi protejate și rezervate în conformitate cu prevederile Legii privind proprietatea industrială (Monitorul Oficial nr. 119 din 2003, poziția 1117).
  5. Regulamentul este pus la dispoziție gratuit, în orice moment, prin intermediul linkului de activare furnizat pe pagina de start a Magazinului Online 8a.ro (https://8a.ro/regulamentul) și în coșul de comandă (înainte de încheierea contractului). Este posibil să se tipărească sau să se salveze ca fișier.
  6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile, dar astfel de modificări nu afectează drepturile persoanelor care au plasat comenzi sau au încheiat contracte (de vânzare / furnizare de servicii electronice) înainte de modificările menționate anterior.

Atașamente de descărcat: