top

Comenzi

Cum să verificați starea comenzii dumneavoastră?

Veți fi notificat prin e-mail cu privire la modificarea statusului comenzii dumneavoastră. De asemenea, puteți verifica starea comenzii dumneavoastră în contul dumneavoastră de utilizator.

Care este termenul de livrare?

În general, comanda dvs. este trimisă în termen de 24h de la data plasării comenzii. În alte cazuri, comanda poate fi realizată între 1 și 3 zile lucrătoare. Timpul de livrare este între 2 și 5 zile lucrătoare din momentul realizării și preluării coletului de către curier.

Cum se poate modifica sau anula comanda?

Vă rugăm să contactați Centrul nostru de servicii pentru clienți la [email protected] sau la +40 37 170 1420.

Pot să adaug un produs sau să unesc mai multe comenzi într-o singură expediere?

Nu, acest lucru nu este posibil.

Emiteți facturi pe firmă?

Nu, în prezent nu emitem facturi pe firmă.

De ce nu am primit un e-mail cu rezumatul comenzii mele?

Verificați dosarul de spam, oferte sau alt dosar al furnizorului dvs. de e-mail. În plus, verificați dacă adresa noastră [email protected] a fost adăugată la lista de expeditori de încredere.

Trebuie să mă înregistrez?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a putea plasa o comandă în magazinul nostru.

Produsul este disponibil?

Da. Produsele vizibile pe acest site sunt disponibile în depozitul nostru.

Ce produse sunt disponibile în magazinele?

Există o gamă largă de produse de exterior în spațiile noastre de vânzare.