top
Cunoașteți istoria noastră
Este anul 2002, polonezii se bucură de salturile tânărului Adam Małysz, iar în Europa apare o nouă monedă - euro. Piotr Czmoch, care lucrează ca reprezentant de vânzări pentru o companie de activități în aer liber, decide să deschidă un magazin. Doar câteva zile trec între decizie și semnarea contractului de închiriere.
2002
În aer liber într-un oraș de chirii
Camerele înghesuite dintr-o clădire de locuit de pe strada Jana Pawla II din Gliwice sunt adaptate pentru afaceri. Magazinul este situat la parter, iar depozitul la parter, iar... mansardă, care la un moment dat amenință să devină un dezastru edilitar. Structura clădirii nu este pregătită pentru o gamă tot mai largă de produse. Gliwice este un oraș de case de locuit, așa că nu este ușor să găsești spații noi, spațioase.
2002
Magazinul devine online
Dezvoltarea tehnologiei face posibilă deschiderea către noi clienți, care nu sunt întotdeauna în drum spre Gliwice. Ideea de a începe un magazin online apare repede, dar este nevoie de ceva mai mult timp pentru a o realiza. Este nevoie de timp pentru pregătirea și punerea în aplicare a unui software dedicat care să nu limiteze creșterea. În 2004 (cu câteva săptămâni înainte de aderarea Poloniei la Uniunea Europeană și la scurt timp după ce Mark Zuckerberg a lansat Facebook), Piotr Czmoch a lansat o platformă de tranzacționare, care i-a permis să își extindă oferta către clienții din întreaga țară. Chiar în prima zi, prima comandă online ajunge la companie. Acesta este un semn că sistemul funcționează!
2004
8a.pl în loc de "Activ"
Fanii activităților de golf intră din ce în ce mai des pe adresă: 8a.ro. Ce înseamnă 8a? Numele magazinului online nu trebuie să fie explicat oricărui pasionat de alpinism, dar ridică întrebări pentru cei care nu sunt familiarizați cu acest sport. În realitate, această abreviere oarecum "secretă" se referă la gradul de dificultate pe scara franceză de escaladă. Una importantă, deoarece semnifică un nivel de alpinism accesibil aproape oricui, dar care necesită multă muncă. Numele inventat pentru internet a prins rapid contur. Este scurt, concis și unic. Nu este de mirare că în curând va înlocui numele care a fost atribuit inițial papetăriei. Peste câțiva ani, puțini oameni își vor mai aminti că pe o casă de locuit de pe strada Jana Pawla II din Gliwice a fost atârnat un panou cu inscripția "Activ".
2004 - 2009
Era comerțului electronic

În 2004, magazinele online sunt încă un fel de noutate. Industria de comerț electronic aflată la început de drum nu se poate baza pe soluții gata de utilizare. Multe lucruri trebuie create de la zero: inventarea, testarea și implementarea. Magazinele online se străduiesc să câștige încrederea clienților lor, care sunt încă reticenți față de cumpărăturile online. Acest lucru nu este ajutat de relatările din mass-media cu privire la cazurile de practici frauduloase.

Dacă vă gândiți să depășiți astfel de bariere, trebuie să vă străduiți foarte mult. Încă de la început, 8a.ro a mizat pe branduri dovedite și produse de înaltă calitate. Aceasta comercializează articole care - nu atât de evident - sunt în stoc și nu sunt gata să părăsească zidurile fabricii. O ofertă bună nu înseamnă totul! Distanța dintre retailerul online și client este acoperită de un standard ridicat de servicii. Fotografiile, descrierile meticuloase și măsurătorile precise sunt luate pentru a se asigura că prezentarea produsului pe site nu diferă de cum arată în realitate. Orice nelămuriri pe care le-ar putea avea clienții sunt rezolvate de către specialiștii de la linia telefonică de urgență a companiei. Feedback-ul se răspândește rapid în întreaga lume, iar fanii mulțumiți de jocuri recomandă magazinul și altora.

2009 -
2014
Un nou showroom în Gliwice
Dezvoltarea dinamică a companiei trebuie să fie urmată de schimbări de infrastructură. În 2009 ne-am mutat depozitul și birourile în noul sediu de pe strada Leczna. Acest lucru îmbunătățește semnificativ confortul de lucru, dar nu rezolvă toate problemele. Prioritatea este de a găsi un sediu pentru papetăria care nu mai este de mult timp cartea de vizită a companiei. Căutările sunt fără rezultat și, din acest motiv, trebuie construit ceva de la zero. Noul showroom a fost deschis în 2014 pe strada Witkiewicza nr. 6. Din acel moment, clienții care preferă cumpărăturile tradiționale vor avea la dispoziție un spațiu cu două etaje, cu o suprafață de peste 300 mp și o parcare confortabilă.
2015
Începutul 8academy
Este bine când, în urma gamei tot mai largi de produse oferite de magazin, cresc și cunoștințele clienților. Cu toate acestea, accesul la informații verificate nu este întotdeauna ușor. Și astfel s-a născut ideea de a răspunde așteptărilor fanilor jocurilor. În 2015, site-ul 8academy și-a făcut debutul online cu texte de drumeți, alpiniști, alpiniști din Himalaya și numeroase sfaturi despre echipament. A fost un ochi de taur! Portalul 8academya început rapid să câștige popularitate, iar astăzi este unul dintre cele mai mari site-uri poloneze de alpinism! 8academy este, de asemenea, în spatele unor campanii sociale care au avut un mare impact în comunitate. Campania "Antrenează-te în siguranță" (2016) a atras atenția asupra greșelilor simple, dar tragice, făcute de alpiniști, iar campania "Nu te împuțina" (2017) a evidențiat problema echipamentului uitat în munți. În jurul unor astfel de probleme, 8a nu poate să se retragă. Întrucât jocurile sunt un bun comun, magazinul și portalul încearcă să le privească dintr-o perspectivă mai largă. În fiecare an, noi oameni se apucă de jocurile de noroc. Unii dintre ei nici măcar nu erau pe lume atunci când a fost înființat magazinul. Popularitatea crescândă a acestor activități trebuie să fie urmată de o creștere corespunzătoare a nivelului de cunoștințe despre echipamentul montan și activitățile în teren montan.
2016
Centrul logistic modern
Locuințele de birouri și depozite de pe strada Lea încep, de asemenea, să devină înghesuite. Nu poate exista decât o singură decizie: următoarea clădire trebuie începută! 2016 și o nouă mutare - de data aceasta într-o clădire încă nou mirositoare de pe strada Bojkowska. Schimbarea oferă un impuls pentru dezvoltarea ulterioară. Suprafața mai mare ne permite să ne extindem gama de produse, iar sistemele moderne de logistică ne fac munca mult mai eficientă. În prezent, 8a.ro oferă produse de la peste 150 de companii, dintre care 20 sunt mărci importante. Sortimentul bogat este cel mai bine ilustrat de un exemplu: dacă toate cutiile din depozit ar fi aliniate pe un rând, ar acoperi o distanță de "3,5 km!". Dar nu cantitatea este cea mai importantă aici. Datorită unei selecții meticuloase, magazinul este capabil să satisfacă așteptările chiar și ale celor mai exigenți iubitori de munte. Echipamentul trebuie să fie confortabil și sigur. Unul în care poți avea încredere atunci când te confrunți cu adversitățile aurei sau cu slăbiciunile tale personale. Ascultarea clienților, observarea tendințelor și învățarea de noi tehnologii sunt acțiuni care conduc la un singur obiectiv: îmbunătățirea calității serviciilor dumneavoastră. Acestea nu sunt vorbe în vânt, ci obiective reale pentru următorii câțiva ani de dezvoltare .
2019
În pragul vârstei depline
Puține magazine online care au început în prima jumătate a deceniului trecut au ajuns la "a optsprezecea aniversare". În 2020, 8a.ro va intra în rândul companiilor cu un astfel de palmares. Este tentant să facem un bilanț, dar nu s-a terminat încă! Multe s-au schimbat din 2002, atât pe piață, cât și în magazinul în sine, dar magazinul a rămas fidel conceptului său original. O echipă tot mai numeroasă lucrează în mod constant la dezvoltarea noastră. Oferta 8a se adresează în mod invariabil entuziaștilor tuturor activităților legate de munte: drumeți, alpiniști, schiori, alergători, cicliști, iubitori de supraviețuire și bushcraft.