top

Hanorac Fjallraven Logo Sweater - red oak

SALE PÂNĂ LA -50%. Verifică acum!

cu TVA 349,90 Lei
Cel mai mic preț din ultimele 30 de zile înainte de reducere 342,99 Lei (+3%)
Prețul recomandat al producătorului 463,50 Lei (-24%)
Only %1 left

We apologize. Product temporarily unavailable.

Cost livrare de la 0,00 Lei Detalii
ID produs: 7323450720902-1
Tabelul mărimilor
Mărimea S M L XL
Lungimea mânecii de la subsuoară aprox. (cm) 57 58 57 58
Lă?imea pieptului 108 114 122 130
Costuri de expediere
Aplicăm Tarife SIMPLE - greutatea și dimensiunile coletului dvs. nu afectează prețul de livrare!
Fan Courier
Prețul total al produselor comandateCosturi de livrare
Plată în avansPlată ramburs (la livrare)
0 - 249,99 Lei 20 Lei 25 Lei
≥ 250 Lei GRATIS! 30 Lei

Puloverul Fjallraven Logo este un model clasic pe care îl poți asorta cu ușurință atât cu blugi, cât și cu pantaloni de munte mai tehnici.

Beneficiile sale vor fi apreciate de cei mai pretențioși utilizatori, care vor aprecia faptul că hanoracul fără glugă Fjallraven Logo Sweater este fabricat din bumbac organic.

Puloverul cu logo Fjällräven are un tiv și manșete cu cordon care te protejează și mai bine împotriva vântului și a temperaturilor scăzute. Acest model combină toate caracteristicile de care veți avea nevoie atunci când temperaturile din afara ferestrei scad. Construcția sa atentă garantează căldură și confort ridicat.

Pulover Fjallraven Logo - caracteristici cheie:

  • Un model care va asigura un confort termic ridicat în zilele mai reci;
  • Ideal ca strat de încălzire suplimentar sub o jachetă;
  • Tăietură clasică;
  • Șnur în talie și manșete;
  • Logo-ul producătorului pe partea din față;

Specificatii tehnice
Culoare rosu
Sex Barbati
No-code Nu
Tipul de prindere Nedescheiat
Protecția mediului Bumbac organic / Organic cotton
Lungime mânecă Maneca lunga
Material de bază 100% bumbac
Găuri pentru degetul mare Nu
Glugă Fara gluga
Promoitem No
Activitate De zi cu zi / Lifestyle
Informacja o Producencie/Importerze

Fjällräven International AB
Brogatan 141, 89435 Själevad
Suedia
www.fjallraven.com

Fjallraven Logo Sweater - customer reviews

0.0
0 opinions

Îmbrăcăminte exterioară

Îmbrăcăminte exterioară

Tabelul mărimilor

Dimeniunile reale măsurate de personalul magazinului 8a.ro

Tabelul mărimilor
Mărimea S M L XL
Lungimea mânecii de la subsuoară aprox. (cm) 57 58 57 58
Lă?imea pieptului 108 114 122 130
Cum să alegeți dimensiunea corectă?

Luați un model asemănător de îmbrăcăminte

Luați un model asemănător de îmbrăcăminte care vi se potrivește perfect și așezați-l la orizontală

Măsurători

Măsurați lungimea totală. Articole de îmbrăcăminte pentru partea superioară a corpului se măsoară întotdeauna de la umăr - de la guler sau de la glugă în față, în timp ce bluzele sau tricourile se măsoară de la guler până la tivul de jos. Măsurați lungimea mânecii (de la subțioară). Măsurați lățimea hainei la nivelul pieptului (aproximativ 2-5 cm subsuoară).

Comparați rezultatele

Comparați rezultatele cu dimensiunile noastre și alegeți cea mai bună mărime!


Tabelul mărimilor

Dimeniunile reale măsurate de personalul magazinului 8a.ro

Tabelul mărimilor
Mărimea S M L XL
Lungimea mânecii de la subsuoară aprox. (cm) 57 58 57 58
Lă?imea pieptului 108 114 122 130

Cum să alegeți dimensiunea corectă?

Urmați pașii următori

Luați un model asemănător de îmbrăcăminte care vi se potrivește perfect și așezați-l în poziție orizontală
Măsurați lungimea totală.
Articole de îmbrăcăminte pentru partea superioară a corpului se măsoară întotdeauna de la umăr - de la guler sau de la glugă în față, în timp ce bluzele sau tricourile se măsoară de la guler până la tivul de jos.
Măsurați lungimea mânecii (de la subțioară).
Măsurați lățimea hainei la nivelul pieptului (aproximativ 2-5 cm subsuoară).
Comparați rezultatele cu dimensiunile noastre și alegeți cea mai bună mărime!

Atenție!

Pentru jachetele și hanoracele care au o mânecă interioară și una exterioară, se măsoară lungimea mânecii exterioare.

Rețineți că, în ciuda celei mai mari atenții acordate dimeniunilor, pot exista diferențe de câteva procente din cauza metodei de măsurare, pozițioării produsului etc.